herman-bvba-logo
 
           
           

Agendabeheer

Lauwsestraat 120
8511 Aalbeke

Tel 056 42 83 10
GSM 0477 139 990

BE-0502.948.067
info[at]hermanbvba.be

Agendabeheer | Telesecretariaat

Ons telesecretariaat biedt een ruime waaier aan diensten waaruit u kunt kiezen om een a-la-carte ondersteuning van uw bedrijfsactiviteiten te realiseren.

Onze medewerkers spreken uw taal met uw klanten en hebben een ruime ervaring in diverse marktsegmenten. Onze taal- en commerciële vaardigheden staan tot uw dienst op het tijdstip dat u deze wenst in te schakelen.

Wij helpen u graag bij :

  • het opvolging van uw prospecten
  • het beheren van uw agenda en het plannen van uw afspraken
  • het beheren van uw emailverkeer
  • het beheren van uw klantendossiers
  • het onderhouden van uw CRM platform
  • of eenvoudigweg het beantwoorden van uw telefoon
  • ...

We hebben een jarenlange ervaring bij het plannen van goed gevulde agenda's voor vertegenwoordigers met verschillende activiteiten in verschillende regio's.

Al onze medewerkers hebben een parate softwarekennis en een ruime praktijkervaring met diverse systemen zoals Sphinx, Teamleader (CRM) en Filemaker. Hierdoor kunnen wij ons dienstenpakket aan het bij u vertrouwde platform koppelen en u op een transparante en goed gedocumenteerde manier bijstaan.

Natuurlijk staat onze ervaring ook tot uw dienst om uit de beschikbare platformen een geschikte keuze te maken of om uw eigen specifieke CRM of intranet te realiseren.

Enkele troeven :

  • u vergroot uw capaciteit zonder uw vaste kosten blijvend te verhogen
  • u voorkomt achterstanden
  • u hoeft niet te investeren in werving en selectie
  • uw commerciële mensen kunnen zich toeleggen op de verkoop en verliezen geen kostbare tijd met telefonische contacten leggen en afspraken plannen
  • uw commerciële aanvragen worden stipt opgevolgd
  • op elk gewenst moment kunt u elke gewenst telefoonlijn naar ons doorschakelen. Uw persoonlijke identificatie zorgt ervoor dat wij altijd in naam van uw bedrijf de telefoon beantwoorden
  • ...